maandag 23 maart 2015

Water Drink Challenge



Hee iedereen!

We weten natuurlijk allemaal dat water drinken goed voor je is, en dat zie je terug in zowel je huid als je figuur. Toch drinken veel van ons lang niet genoeg water op een dag, (inclusief ikzelf).
Nu heb ik getest in hoeverre veel water drinken nou echt zichtbaar is in de huid!




Ik ben een tijdje geleden ziek geweest gedurende 2/3 weken, en omdat mn amandelen zwaar ontstoken waren en ik veel medicijnen en pijnstillers in moest nemen heb ik in die 2/3 weken super veel water gedronken. Wel zo'n 2-3 liter per dag! (Normaal drink ik tussen de 0,5-1,5 liter op 1 dag)

Ik besloot toen ik zo'n 2 dagen ziek was foto's te maken van mijn huid, daarvan hier het resultaat:





Zoals je ziet is m'n huid hier erg onzuiver; dankzij de pil die ik slik heb ik bijna geen last meer van puistjes enzo, maar m'n huid is nog wel erg oneffen, en ik heb altijd wel een paar geïrriteerde plekjes, rode vlekjes, en dat soort dingen.

Vervolgens heb ik precies 3 weken later weer foto's gemaakt van m'n huid, zie hier het resultaat:





Zoals je ziet zijn ALLE plekjes weg, en dat is echt nieuw voor mij! Ook ziet m'n huid er een stuk egaler uit, en zijn de rode vlekjes en stipjes enzo veel minder! M'n huid ziet er een stuk lichter uit en veel zuiverder.

Ik was echt heel erg verrast toen ik het verschil zag tussen de foto's. Ik had al in de gaten dat m'n huid er veel beter uitzag, maar zo goed is hij eigenlijk in jaren niet geweest.

De laatste paar weken drink ik weer wat minder water en merk ik ook meteen dat mijn huid daarop reageert. Ik ga me zeker weer voornemen om meer water te drinken want het geeft dus echt zichtbaar resultaat!

Hierbij daag ik de mensen die normaal ook te weinig water drinken uit voor de water-drink-challenge: 3 weken minstens 2 liter water drinken! En vergeet geen foto's te maken zodat je het verschil makkelijk kan vergelijken. Het is echt aan te raden en ik hoop dat ik jullie het ook gaan proberen!

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Huh, jeetje, dat het echt zo goed werkt! Dit moet ik ook gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen