donderdag 13 december 2012

Back Baby!

Hee iedereen!

Ik heb m'n blog zo verwaarloosd,
Maar om eerlijk te zijn, was ik heel druk met dingen, en had ik niet veel inspiratie meer voor leuke nail-arts etc.
Ik had nog wel een filmpje opgenomen over het maken van acrylnagels, maar toen ik hem wou bewerken ging alles mis, dus ook die is niet meer online gekomen..
Toch vind ik het heel leuk om te bloggen en wou ik dus weer beginnen, maar, zoals jullie al hebben kunnen zien heb ik even het een en ander verandert,
Nieuwe naam, nieuwe lay-out, èn, een ander onderwerp, of eigenlijk geen onderwerp.
Met m'n nagels bezig zijn en erover schrijven vind ik echt heel leuk, maar ik ben er niet meer genoeg mee bezig om een hele blog mee te vullen.
Ook was ik niet echt tevreden met een aantal berichten die ik in het verleden geplaatst had, en daarom heb ik die dan ook maar verwijdert op 1 na. (want dat is een van mijn favo. 'nail-arts'.)

Ik hoop dat ik weer iets meer volgers krijg en dat het posten iets beter gaat, maar ik zal m'n best doen!

Sorry voor deze saaie post, maar ik dacht dat het wel even goed was om dit uit te leggen, vandaar (:

veel liefs,

Elisa <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten