maandag 17 december 2012

What To Wear This Christmas


Hee iedereen!

Zoals jullie weten is het volgende week alweer kerst.
Er zijn een heleboel dingen die deze week geregeld moeten worden, zoals het eten, de cadeautjes, en natuurlijk je outfit.




Zelf vind ik het ieder jaar weer lastig wat ik aan moet doen met kerst.
Je ziet elk jaar weer leuke kerstjurkjes in de winkel, zoals deze:


Maar zeg nou eerlijk, wie gaat er in de winter in een jurkje met amper mouwen lopen?
Ik doe denk ik liever een warme trui aan, of iets waar een vestje overheen kan.
Ik heb een aantal dingen opgezocht ter inspiratie, en dit zijn de dingen die ik heel leuk vind:

Truien.

Deze truien met winterse printen zijn echt heel leuk, maar misschien een beetje casual voor kerst.

Opnieuw, een beetje casual, maar als je het combineert met een leuke jeans, of een leuk rokje, en een paar goeie pumps, kan het heel feestelijk zijn!

Ik vind deze combinatie echt heel leuk! De kleur van het rokje past natuurlijk sowieso goed bij kerst, en het glitter draad door de trui maakt het ook heel feestelijk!

Een lange trui met een maillot met een leuk printje. De trui is misschien iets simpel, maar als je het combineert met bijvoorbeeld zo'n maillot of andere leuke accessoires kan het heel mooi staan!

Glitter broeken.

 Het is niet te zien of dit een broek of een legging is, maar ik vind hem echt heel leuk!

Bij deze broek zijn de glitters iets subtieler, maar hij is alsnog erg feestelijk!
Leren broeken. 

 Leren broeken vind ik ook heel goed kunnen voor kerst, omdat het iets minder gewoontjes is. 
(Deze trui vind ik trouwens ook echt heel mooi!)

Deze outfit is best simpel, maar de leren broek maakt het echt iets specialer.

Glitter rokjes.

Glitter rokjes passen natuurlijk perfect bij kerst, ik vind de combinatie ook heel leuk, alleen het jasje vind ik iets minder mooi.

Iets grovere paillette.

 Dit vind ik ook echt een hele mooie! Je kan deze ook met iets meer kleuren combineren.

Glitter vestje.

Glitter vestjes, het is echt een eye-catcher voor een simpele outfit, en met een heleboel te combineren.

Deze hele outfit vind ik heel mooi! Jammer alleen dat blousejes mij niet staan.

Ook weer een hele leuke outfit! Alleen de rode broek had van mij iets minder vel gemogen.

Glitter pumps.

Wauw! Ik vind ze zo mooi! Deze kleur zou ik denk ik eerder bij oud en nieuw dragen, maar ze kunnen ook goed voor kerst.

Deze zijn iets warmer, en ook weer super mooi!

Ik dacht eerst dat er op beide hielen een strik zat, maar die strik hoort er dus niet bij, beetje jammer, maar alsnog hele mooie pumps.

Yes! Deze hebben wel een strik, meerdere zelfs, ik weet niet hoe ze er van de voorkant uitzien, maar de achterkant vind ik heel mooi!

Uggs.

Deze kwam ik tegen tijdens het zoeken, en ik moest ze gewoon laten zien! Ik vind ze zo schattig! Voor kerst zou ik alleen de zwarte versie aandoen. 

Make-up

Deze make-up look is niet te overdreven, maar wel feestelijk.

Van haar vind ik vooral de ogen heel mooi gedaan. (Jammer van de duckface...)

Haar.

Je kan je haar natuurlijk helemaal opsteken als hier. Maar dat lukt mij waarschijnlijk nooit.

Dus ik ga denk ik gewoon wat extra krullen maken.


Dit was dus een beetje mijn inspiratie.
Maar ik zou echt nog niet weten wat ik aan ga doen, ik denk dat ik nog even in de winkel ga kijken voor iets leuks met glitters.

Weten jullie al wat jullie aan gaan doen met kerst?

xxliefs,

10 opmerkingen:

  1. Hele leuke post! Ik denk dat ik dit jaar voor een glitterrokje ga, maar ik moet nog even uitzoeken welke..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke inspiratie!
    Ik weet zelf nog niet precies wat ik ga dragen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel al een jurkje (: Ik zit alleen nog een beetje met wat ik qua make-up en haar moet doen hihi. (:

    Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat een leuke update :D ! Echt super toffe foto's, geweldige inspiratie! Niet alleen voor Kerst want veel hiervan zou ik gewoon alle dagen dragen :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet het nog niet, het blijft moeilijkep om de perfecte outfit te vinden, haha! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. loving the heels its gorgeous! thanks for your visit and followed u back on GFC :) we cld stay in touch on twitter-fb if u like. twitter id: @fashionistaera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk inderdaad dat ik voor een glitterrokje ga deze kerst,
    leuk om te lezen:
    ik volg je <3

    BeantwoordenVerwijderen