zaterdag 22 december 2012

Faux Fur Collar



Hee iedereen!

Gister ben ik samen met m'n moeder even in het centrum geweest, en toevallig kwam ik een super mooie 'faux fur collar' tegen! Ik wou al heel lang een, maar ik was er niet echt naar opzoek. Nu ik hem heb ben ik er echt superblij mee, en ik ben van plan hem heel vaak te dragen!
Ik zag trouwens ook dat ze hele leuke bij de H&M hebben, maar die zijn iets korter, zoals die hierboven, ook heel leuk!




Dit is hem dus! Ik vind hem echt heel mooi, en hij is zo zacht en warm!
Het leren jasje heb ik trouwens ook nieuw:

Het maakt een outfit net af vind ik, want zonder is het toch een beetje saai.
Ik vind hem alleen wel een beetje groot, maar op zich is dat geen probleem.

Wat vinden jullie van 'faux fur collars'?

xx liefs,


12 opmerkingen:

  1. Je schoenen, wauw! En waar heb je dat leren jasje vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Schoenen zijn van de Primark, en het jasje is van Clockhouse. xx

      Verwijderen
  2. love faux fur, would you like us to follow each other?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! :)
    Doe jij mee met de give-away op mijn blog?

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love faux fur collars! they add some luxury to your outfit!

    Kisses, Lucy:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I love furish collars, they spice up a look so good. I saw some perfect ones on asos I feel inlove soo bad:0

    BeantwoordenVerwijderen