dinsdag 18 december 2012

Review Catrice



Hee iedereen!

Vandaag was ik bij het kruitvat met m'n moeder, en het was helemaal niet de bedoeling om make-up te kopen. Maar ik had deze eye pencil en oogschaduw al eerder gezien, en ik moest ze echt hebben voor kerst!





Eerst de oogschaduw

Ik vind de kleur echt heel mooi! Het is bijna een champagne kleur, en die zocht ik!
Er zit een hele mooie shimmer in, en hij is heel duidelijk, een keer met je vinger erover, en je hebt als ware genoeg voor je hele ooglid! 
Ik heb hem nu een paar uur op, en hij blijft goed zitten. Hij gaat niet in je 'crease' zitten.
Conclusie: Echt een aanrader!

Dan de eye-pencil

De foto die ik had gemaakt was een beetje mislukt zag ik net, en aangezien het nu donker is kan ik geen nieuwe maken, dus ik heb maar een foto van internet geplukt.
De kleur van deze pencil is echt zoooo mooi! Het is gewoon echt goud. 
Op de verpakking staat 'long lasting' en dat is niets voor niets. Ik heb m'n handen nu 2 keer gewassen en je ziet nog steeds licht een streepje zitten van de 'swatch'.
Je kan er ook een heel precies lijntje mee maken omdat het een aardig dunne stick is.
Hij is zacht waardoor je niet hard hoeft te duwen, maar ook weer niet te zacht dat het als een soort crème dik op je ogen komt te liggen.
Ook een aanrader dus haha.

Hier heb ik de oogschaduw en de eye pencil op,
maar ook deze foto is niet echt goed gelukt :(

Ik denk dat veel mensen de oogschaduw al wel hadden, maar de eye-pencil is geloof ik iets nieuwer.
Hebben jullie een van deze producten al geprobeerd, zo ja, wat vonden jullie ervan?

xxliefs,

15 opmerkingen:

  1. Hey girl! nice blog u got! wanna stay in touch thru google/fb? Wld love to c u drop by my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! Super leuk dat je me volgt en sorry dat ik nu pas iets terug schrijft! Dat stuk over 2012 heb ik niet zelf geschreven maar is geschreven door een vriendin van me die een gastartikeltje schreef ;) ik heb er dus (nog) niets aan gedaan, hahaa

    xx Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou erg van Catrice en die kleuren dus ziet er heel goed uit meid!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    hoop je keer terug te zien op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for your comment, looking forward to see a new post of yours!
    Come back soon to visit my fashion blog!
    Win a precious silver ring from Nardelli Gioielli!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOOH dat is dus dat lijntje onder je ogen, ik vond hem echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt leuk uit! I love that eye pencil! (:

    BeantwoordenVerwijderen