donderdag 13 december 2012

Music Of The Month 12-'12



Hee iedereen!

Dit is mijn eerste 'music of the month' waarin ik jullie laat horen welke muziek ik de laatste tijd luister.

Rond deze tijd hoor je overal natuurlijk weer kerstliedjes, en vooral als je langs de winkels loopt is dat zo gezellig!
Ik vind kerstliedjes vaak heel leuk, vooral omdat ik echt van kerst hou!
Maar als ik bijvoorbeeld achter m'n laptop zit, en op de achtergrond muziek luister, dan zou ik niet zo snel een kerstliedje opzetten haha.




Op dit moment luister ik naar het volgende liedje:


Ed Sheeran - Give Me Love

Ah! Ik houd echt van dit liedje! Meestal luister ik hem echt iets van 15 keer achter elkaar!
Ik kende het liedje al, maar niet de originele versie, alleen de akoestische.
Het clipje is ook zo mooi!
Ik wordt echt vrolijk van dit liedje, ook al is het niet het vrolijkste liedje ooit haha!

En over Ed Sheeran gesproken, ik vind hem echt geweldig!
Zijn stem is ook gewoon super fijn!

Dit liedje vind ik ook heel mooi:


Ed Sheeran - Small Bump

Ook dit liedje kan ik achter elkaar luisteren!
Ik heb expres voor deze versie gekozen, omdat ik deze persoonlijk mooier vind dan de originele.
Als ik de tekst afzonderlijk zou lezen, dan zou ik het denk ik niet heel mooi vinden, maar in het liedje is het zo mooi! Vooral omdat het met zoveel emotie word gezongen.

Maar nu genoeg Ed, volgende liedje:


Lana del Rey - American

Oke, even ter informatie: Ik ben een grote fan van Lana del Rey!
Eind mei ga ik met m'n zus naar een concert en ik kan echt niet wachten!

Van haar nieuwe album vind ik dit een van de mooiste liedjes.
Dit is niet de originele clip, want die is er nog niet, maar wel het originele liedje.
Ik vind de tekst echt heel mooi, en het is gewoon weer een van die 'relax' liedjes, die je achter elkaar kan luisteren, en die niet snel irritant zal worden.



Lana del Rey - Ride

Van Lana's nieuwe album vind ik dit echt de mooiste, het clipje duurt misschien iets langer, maar ga hem alsjeblieft kijken/luisteren!!
Zowel de tekst van het gedicht en dat van het liedje, en de clip zijn zo mooi!
Ik vind het heel mooi hoe ze de dingen beschrijft, en de manier waarop ze denkt.
Ik weet dat veel mensen niet echt houden van de aparte muziek die Lana del Rey maakt, maar ik vind het echt geweldig haha.

Nu een iets vrolijker liedje:


Beyoncé - countdown

Oke, eigenlijk luister ik deze al heel lang, maar ik vind hem echt zo leuk!
Het is een heel vrolijk liedje, en als ik het luister krijg ik echt zin om te dansen haha!
Van Beyoncé vind ik 1+1, Best thing I never had, en Halo ook altijd heel mooi!



Marina And The Diamonds - Lies

Dit liedje luister ik nu ook al een tijdje, en ik vind hem ook zo mooi!
Echt niet normaal hoe hoog zij kan zingen trouwens!


Er zijn nog veel meer liedjes waar ik naar luister, maar ik denk dat dit degene zijn die ik het meest luister.
Hebben jullie nog een leuk liedje die ik moet luisteren, zet het dan even in een comment (:

xx liefs,

7 opmerkingen:

  1. Give me love van ed sheran en marina and the diamonds..vind ik het leukst

    xx Nonchalant Rebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyyy,
    Ik volg je, wil je ons misschien terug volgen? =)
    xxx

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i really love lana del rey!!

    xx


    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke liedjes! Ik werk zelf bij AH dus ik hoor constant kerstliedjes, dus dan is het leuk om thuis inderdaad wat anders te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke liedjes (:
    Doe je mee aan mijn win actie? (: http://itruelyme.blogspot.nl/2012/12/winactie-jewelryz.html

    Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke liedjes! Elkaar volgen?

    x

    BeantwoordenVerwijderen