zondag 16 december 2012

Wishlist voor 2013!



Hee iedereen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst gewinkeld heb, maar er zijn wel een aantal dingen die ik echt heel graag wil hebben!
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens naar Haarlem ga, en dan daar lekker ga shoppen, of Hoofddorp, want daar heb je de Primark haha.
Een vriendin van me maakt altijd een shoplist voor ze gaat winkelen en ik ben erachter gekomen dat dat veel handiger is, want als je alles moet onthouden dan vergeet je altijd wel iets.
Ook zijn er een paar dingen die ik gewoon echt wil in 2013, omdat ik er al heel lang over zit te denken.




Dit zijn de dingen die op mijn wishlist/shoplist staan,

1.
Dit is echt nummer 1 op mijn lijstje, omdat ik ze zo graag wil!
Zoals je ziet staan ze ook in m'n header, en ik vind ze zo gaaf!
Ik heb ook al een beetje uitgezocht waar ik ze zou kunnen vinden, dus dat komt hoop ik goed!
Als ik ze nou echt niet kan vinden dan ga ik kijken of ik zoiets kan vinden:












2.

Grote ringen vind ik echt heel leuk, vooral die om haar ringvingers vind ik echt supermooi!

3.
Deze maillots zijn zo leuk! Je ziet ze wel best vaak, wat een beetje jammer is, maar ik vind ze echt leuk, vooral in zwart-wit-rood.

4.
Studs bestellen!! Ik heb nu al een tijdje het idee om ze te bestellen, maar het komt er steeds niet van.
Het is echt super leuk om een simpele trui mee te 'versieren'!

5.
Ik heb sinds een tijdje een LG optimus L7, en ik wil eigenlijk wel heel graag een leuke case voor eromheen!

6.
Ah, deze sokken zien er zo lekker warm uit! En ik vind ze echt heel leuk voor de winter!

7.
Wat ik ook al een tijdje op m'n lijstje heb staan maar nog niet heb kunnen vinden zijn zwarte ripped jeans.
Je kan ze natuurlijk ook zelf maken, maar dat vind ik persoonlijk een groot risico, want als het misgaat kan je je jeans weggooien, en naja, dat zou zonde zijn.

8.
Truien, truien, truien, op de een of andere manier heb ik altijd een tekort aan truien haha.

9.
Deze 'knokkel ringen' heb ik al een paar keer op youtube gezien, en ik vind ze zo leuk!
De nagellak die ze hier op heeft vind ik trouwens ook heel mooi, door de matte topcoat. Hmm, misschien moet ik ook maar een matte topcoat op m'n lijstje zetten.

10.
Een leren jasje, ook iets wat ik al een tijdje wil, niet per se met studs. Een leren broek vind ik trouwens ook heel leuk!

11.
Een tongpiercing. Ik wil al zooooo lang een tongpiercing. M'n moeder is het er niet mee eens, maar ik wil volgend jaar toch echt een laten zetten! Dit komt dus op m'n wishlist met dingen die ik verderop in 2013 wil laten doen.

12.
Een tattoo, ook niet iets wat je even meeneemt uit de winkel. Ook hoop ik echt dat ik in 2013 een tattoo kan gaan laten zetten, het is natuurlijk best duur, en ik weet nog niet precies wat ik wil. Maar ik heb wel een paar leuke ideeën. Het liefst wil ik er een op m'n ribben, maar dat schijnt erg pijnlijk te zijn. En anders wil ik er graag een op m'n pols, of een aan de bovenkant in de binnenkant van m'n onderarm - dus net onder de binnenkant van m'n elleboog, of een op m'n bovenbeen, maar dat is wel meteen heel heftig haha.
In ieder geval wil ik er dus een.


Dit waren de dingen die ik het liefst wil, en momenteel dus op m'n lijstje heb staan.

Zijn er dingen die jullie echt in 2013 willen doen?

xxliefs,

8 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! Ik wil ook nog graag studs! En zo'n maillot zag ik bij de scapino ook hangen, maar je kunt ze ook bij de dooley kopen. Daar heeft Marleen hem weg :). En die 'hogere ringen' zijn inderdaad zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh bedankt voor de tip! Ik ga dan denk ik maar even bij de scapino kijken! (: x

      Verwijderen
  2. Amazing pieces! Love the first shoes!

    Kisses, Lucy:)

    BeantwoordenVerwijderen